Podmínky pro vratné kauce

Jak spravně vrátit vratný / zálohovaný díl:

  1. Vratný díl je třeba zaslat čistý, bez náplní a v původním obalu (nepolepený štítky od dopravce či izolepou a neponičený), ve kterém vám přišel nový díl. Pokud součástí nového dílu byly záslepky, zátky, zajišťovací šrouby, štítky a podobně, je zapotřebí je namontovat zpátky na starý díl tak, jak to bylo v případě nového dílu. Díl nesmí být znečištěný od oleje, zkorodovaný, mechanicky poškozený či vyhořelý. Pokud nesplníte tyto podmínky, které jsou kladeny ze strany výrobce dílu, bude vratný díl posouzen jako nevyhovující a nebude tak proplacena vratná kauce. Posouzení vrácení vratné kauce / zálohy za starý díl vždy posuzuje výrobce daného dílu nebo jeho delegovaný technik.
  2. Neprodleně po posouzení výrobcem vás budeme informovat, zda-li byl díl uznán na repasi. V případě, že již nelze díl dále repasovat, bude vám díl po uhrazení poštovného zaslán zpět nebo díl zdarma zlikvidujeme.
  3. Pokud výrobce uzná vratný díl jako vyhovující k repasi, tak neprodleně po vystavení dobropisu vám uhradíme částku vratné kauce na váš účet. Zpravidla do 30 dnů.
  4. Lhůta na proplacení vratné kauce za zálohovaný díl je 90 dnů.
  5. Někteří výrobci (například VALEO) vyžadují zpět pouze originál původní díly.

Adresa pro vrácení vratného dílu:

    Falcon parts CZ s.r.o.
    Petr Dvořák
    Na universitním statku 208/17
    108 00  Praha 10
    777 305 369

NEVÍŠ SI RADY? NEBOJ SE NAPSAT, JSME TU PRO TEBE!

V případě, že jsi nenašel informaci, která Tě zajímá, neváhej nás kontaktovat na výše uvedených telefonních číslech nebo použij tento kontaktní formulář.

Položky označené * jsou povinné.